Po - Pá: 8:00 - 14:30
 
 

O SCENT MARKETINGU


Scent marketing je nedílnou součástí podpory prodeje dnešní doby.
Správně provonění interiér může výrazně ovlivnit nákupní chování zákazníků nebo zlepšovat efektivitu práce Vašich zaměstnanců. Vůní můžete zákazníka nejen přimět ke koupi určitého produktu, ale také můžete prodloužit jeho pobyt v prodejně a tím ho stimulovat k větší útratě.


Stejně pozitivně může vůně zafungovat třeba ve Vaší kanceláři.
Vhodně zvolená vůně v reprezentačních prostorech firmy navodí příjemnou atmosféru a odbourá bariéry při jednání s obchodními partnery.


Různých doporučení a pravidel v oblasti scent marketingu existuje mnoho, přitom ne všech se musíte držet za každou cenu, ale jedno platí:
Voňte!



VYBRAT VŮNI
 
 

5 + 1 DŮVOD PROČ VONĚT

1. NEUNIKNETE

Vůni není vidět, přesto ji vnímá každý.

Po zraku je druhým nejsilnějším smyslem, který ovládá
naše rozhodovací procesy.

Jinými slovy – před Vaším sdělením vyjádřeným vůní se neschová nikdo.

2. NA PRVNÍ DOBROU

První dojem je pouze jeden. Je prokázáno, že zážitky z prvních vteřin ovlivňují vnímání značky a aktivit zákazníka v budoucnu.

První dojem vytvořený příjemnou a výstižnou vůní bude Vaše sázka na jistotu.

3. HLAVNĚ NENÁPADNĚ

Kritickým momentem v reklamě je sladění pečlivého designu prostoru
s reklamními prostředky.

Jediným řešením je ve většině případů kompromis.

V případě scent marketingu není potřeba zasahovat do fyzického prostoru,
nosič sdělení je totiž neviditelný.

4. PŘESNĚ NA CÍL

Díky laboratorním studiím a přesné statistice lze snadno přiřadit k dané cílové skupině vhodnou vůni a techniku provonění.

Navíc škála dostupných vůní čítá díky moderním technologiím
stovky kvalitních rozeznatelných druhů.

5. NEZAPOMENUTELNÉ

Každý příjemný zážitek zanechává otisk v naší paměti
a prohlubuje vnímání daného místa.

Nečekané setkání s vůní se stává takovým zážitkem,
jakousi neviditelnou přidanou hodnotou, která Vaše aktivity posouvá kupředu.

6. PENÍZE AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ

Nízká pořizovací a udržovací cena Vás překvapí
v protikladu s vysokou efektivitou aplikace.



VYBRAT VŮNI
 
 

PRŮVODCE VÝBĚREM
SPRÁVNÉ VŮNĚ

1. ANALÝZA PROSTORU

Než se pustíte do samotného výběru vůně, je důležité si ujasnit,
jaký prostor chcete provonět.

Máte vysoké nebo naopak nízké stropy? Jedná se o otevřený prostor,
o chodby nebo jiné často větrané prostory?

Potřebujete provonět prostor o velikosti více než 1000 m²?

Za pomoci našich produktových specialistů, zanalyzujete Vaše prostory tak,
abychom společně našli nejefektivnější řešení provonění.

2. NÁVRH ZPŮSOBU PROVONĚNÍ

Na základě předchozí analýzy prostoru Vám doporučíme
vhodnou techniku provonění.

Nabízíme různé možnosti - přes manuální rozprašovače, automatické
osvěžovače do menších prostorů až po speciální velkoplošné osvěžovače
s možností napojení do vzduchotechniky se schopností
provonět více než 1 000 m2.

3. VÝBĚR VHODNÉ VŮNĚ

Při výběru vůně je třeba myslet na více faktorů.

Chcete, aby se Vaši zákazníci cítili příjemně?

Přejete si provonět svou firmu či značku?

Rádi byste oslovili určitou cílovou skupinu?

Chcete vytvořit lepší pracovní prostředí svým zaměstnancům?

Na základě konzultace a případného testování vybraných vůní
Vám doporučíme vhodné řešení.



VYBRAT VŮNI

Toto zboží máme na našem centrálním skladu. Běžně vám ho doručíme do několika dní od přijetí objednávky. O přesném termínu odeslání vás budeme informovat.

Toto zboží máme na našem centrálním skladu. Běžně vám ho doručíme do několika dní od přijetí objednávky. O přesném termínu odeslání vás budeme informovat.

Toto zboží vám běžně doručíme do dní od přijetí objednávky. O přesném termínu odeslání vás budeme informovat.

Toto zboží je právě na cestě od našeho dodavatele. Předpokládaný termín naskladnění je . O přesném termínu odeslání vás budeme informovat.

Chcete-li nakoupit na firmu, registrujte se prosím.

Tento produkt má skrytou prodejní cenu. Pokud chcete cenu zobrazit, případně produkt objednat, kontaktujte nás prosím.